Re: Problemy GA-7VAXP

Autor: Compan (compan_at_ubu.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 02:12:31 MET

Poprosil mnie kumpel ktory chcial kupic Maca G4 (ale z powodu ceny
zrezygnowal)
o zlozenie wydajnej maszynki z FireWire i USB (uzywa kamery i cyfrowek,
skaner i takie tam).
Poczytalem i wybralem wlasnie Ga-7VAXP. Pracuje pieknie na Kingstonach 333 i
AMD 2000+.

Dodam tylko, ze niedlugo po tym zmienilem w swoim kompie plyte na GA-7VAXP z
prockiem
AMD 1600+ (1,4 GHz podkreconym na 1680) pracuje bardzo stabilnie (chociaz
troche cieplo - proc. ok. 60 st. C) i wsciekle wydajna. Pamieci dalem DDR
333 niemarkowe i chodza na 400 MHz.

Aha na obu Windows2000Prof.

Polecam.
Compan