Re: Problemy GA-7VAXP

Autor: jasiek1_at_polbox.com
Data: Wed 30 Oct 2002 - 22:16:45 MET

Nie wiem z jakim gostkiem mogłeś rozmawiać bo ja też troche sprzętu składam i
prawie zawsze robie to na Giga-Bycie (no chyba że ktoś chce bardzo tanio), nie
miałem problemu z reklamacjami (a miałem raz walniętą płyte).
Co do tego czy płyta jest warta tych pieniędzy to rachunek jest prosty, weź płyte
innego producenta dozbrój ją w Firewire, USB2.0, kontroler RAID, kartę sieciową
10/100, i audio 6-cio kanałowe a potem podsumuj ceny i zobacz ile Ci wyjdzie.
Ja uważam że się opłaca.

Pozdrówka