Re: Jak sprawdzić procesor

Autor: Tomek (labeo7_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 16:15:14 MET DST

Użytkownik "Miki" <mika74_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam płytę główną, na której nie rusza nawet BIOS.
> Czarny ekran, żadnych pisków z głośniczka, nic.
> Podejrzewam procesor i tu mam 2 pytania:

W takim przypadku najlepiej uruchom plyte tylko z karta graf. i pamieciami
(1 sztuka jesli mozliwe) i prockiem. Bez dodatkowych urzadzen zewnetrznych.
Jesli nie pojdzie sprawdz ustawienia zworek. Czy np. nie masz przetaktowanej
magistrali, procka. Napiecie zasilajace procek. Poza tym jesli chcesz zeby
ktos Ci pomogl to napisz jaka to plyta i jaki procek.
Z doswiadczenia wiem, ze procesor jest najmniej podejrzany. Przewaznie sa to
zle ustawienia plyty, uszkodzenie plyty, zla wspolpraca z przejsciowkami
procesora (jesli jest), konflikt z karta graf.
Ale bez blizszych informacji na temat tego co masz nie da sie nic konkretnie
powiedziec.

pozdrawiam
Tomek