Re: karta sieciowa do modemu kablowego

Autor: Piotr (belunch_at_wp.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 18:29:16 MET

zero800_at_poczta.onet.pl wrote:

> witam
>
> jaką kupić kartę sieciową do modelu kablowego motoroli surfboard
> słyszałem że karty 3com nie działaja z nim;
 ??? czemu ??? plotki w inecie to straszna rzecz :))
> czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie;
> mam win98se 700MHz procesora i aktualnie kartę sieciową minta :-))
linux 2.4.19 700MHz i realtek :))) i działa jak burza
> czy przesiadka na coś markowego przyspieszy działanie łącza, które obecnie
> charakteryzuje się słabą aktywnością (coś ładuje, potem zatrzyma się i
> "stoi" jak dam odśwież to szybko dociągnie resztę ???

Nie rozumiem ... przeciez karta ma co najmniej 10Mbit/sek a to o wiele za
dużo dla surfboard`a wiec powinno być ok ... to prawie na nie kwestia karty
a zreszta nie wiem nie znam sie na windowsach :)

--
Pozdrawiam
Piotrek