karta sieciowa do modemu kablowego

Autor: zero800_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 30 Oct 2002 - 17:53:08 MET

witam

jaką kupić kartę sieciową do modelu kablowego motoroli surfboard
słyszałem że karty 3com nie działaja z nim;
czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie;
mam win98se 700MHz procesora i aktualnie kartę sieciową minta :-))
czy przesiadka na coś markowego przyspieszy działanie łącza, które obecnie
charakteryzuje się słabą aktywnością (coś ładuje, potem zatrzyma się i "stoi"
jak dam odśwież to szybko dociągnie resztę ???

pozdrawiam cinek