Re: Jak sprawdzić procesor

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 16:06:59 MET DST

Miki napisał:

>1. Jak upewnić się że procek jest uszkodzony, nie mając
>dostępu do jego zamiennika ani do zamiennika płyty głównej?

;)

przejechac po nim walcem drogowym; wtedy na 100% bedzie uszkodzony;

>2. Czy jeśli bateria podtrzymująca CMOS zostanie wyjęta
>z płyty (lub ma zbyt niskie napięcie - 0.7 V) to płyta powinna
>normalnie ruszyć (BIOS, POST itd).? Jestem prawie pewien
>że tak, ale chcę się upewnić.

raczej tak, chyba ze niedomyslne ustawienia biosu warunkowaly poprawna
prace komputera; chodzi o ustawienia cache, procesora oraz ram; jezeli
z jakichs powodow przy pewnym ustawieniu biosu plyta nie ruszala z
pewnym ram-em, to dlaczego te nieprzyjazne ustawienia nie moga byc
domyslne?

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?