Re: Samsung 171s - opinie uzytkownikow

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark.maupa.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 16:19:30 MET

On Mon, 28 Oct 2002 15:21:41 +0100, "Walker" <jackysky_at_polbox.com>
wrote:

>Mam nadzieję, że zaspokoiłem Twoją ciekawość. W razie kolejnych pytań
>postaram się na nie odpowiedzieć.

Ja mam takie pytanie: jak ze zmęczeniem oczu? Muszę kupić monitor LCD
dla pewnej starszej osoby i muszę mieć _absolutną_ pewność, że po
wydaniu kupy kasy osoba ta nie będzie narzekała na problemy z oczami
podczas pracy przy kompie.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark at post.pl
"Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."