Re: roznice miedzy monitorami dobrymi i slabymi

Autor: Rodzina Adamsów (robert_r_at_hector.com.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 15:41:29 MET

Jedyną przewagą Samsunga nad LG jest chyba tylko własna technologia
wyrzutni,
dzięki temu jakość obrazu jest dobra (jak na monitory w tym przedziale
cenowym).
Nie zmienia to jednak faktu że monitor 17" w cenie poniżej 700zł nie
pochodzi zbyt długo :(
Uważam że do profesjonalnej pracy nie należy skąpić na monitor i naprawdę
zrujnować się
na coś dobrego. Pracowałem pół roku na płaskich Samsungach 17" i niestety ma
dosyc niemiłe wspomnienia - być może trafilem na kiepskie egzemplarze.

Robert