Re: monitory LG Flatron 19''

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 11:52:30 MET

Użytkownik "Darek" napisał:

> no dobra, jest regulacja efektu poduszki,
> ale tylko o osi pionowej. Tej drugiej niema...

Ostatnia pozycja w menu regulacji zniekształceń odpowiada za obracanie
całego obrazu. To jedna z najbardziej skomplikowanych i zaawansowanych
opcji, ponieważ bezpośrednio wpływa na wszystkie pozostałe. Obracając
ekran i manipulując pozostałymi efektami powinieneś w końcu uzyskać
określony rezultat. Chyba, że faktycznie trafił ci się jakiś lewy
minetor. Chociaż... z drugiej strony: rozmawiałem z kilkoma znajomymi,
którzy twierdzili, że ich minetora nie da się w żaden sposób dobrze
wyregulować. Po mojej wizycie okazało się, że jednak to jest
możliwe... czasami trzeba tylko poświęcić sporo czasu :-(

Pozdrawiam,
Sniper