Re: monitory LG Flatron 19''

Autor: Darek (drk11_at_wp.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 20:16:30 MET

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Model F900B to jakiś uproszczony, nowy wynalazek. Ja od ponad roku
> pracuję na LG Flatron 915 FT+. Obraz znakomity, jak do tej pory

> Oczywiście spotkałem się z opiniami, że ten model ma kiepską
> geometrię, ale fakt: jak ktoś nie potrafi uruchomić Nokia Monitor Test
> i skonfigurować minetora, to tak potem jest :-)

No właśnie z takiego odpisuję. I wydaje mi się że w 2/3 szerokośći po prawej
stronie ma lekką poduszkę tzn. jest lekko ścviśnięty w pionie, szczególnie
na brzegach.

I nie wiem czy wszystkie tak maja, czy ta geometria jest na tyle kiepska i
czy jest to wogóle w normie i czy mam go odnieść... :(

> A teraz zajrzyj na stronę:
> http://groups.google.com.pl/groups?q=Outlook+Express+polskie+znaki&sta

no już ustawiłem chyba