Re: pentium, a ładunki elektrostatyczne

Autor: Wonder (wonderS34_at_poczta.fm)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 01:10:36 MET

> 1. Czy procki są wrażliwe na ładunki elektrostatyczne?

W zasadzie tak, ale właściwie to dość rzadko się zdarza aby procesor
się uszkodził po wzięciu do ręki. Wszystkie układy mają jakieś
zabezpieczenia antystatyczne, które mniej-więcej chronią układy.
Oczywiście, wyładowanie o większej energii może zniszczyć układ,
więc lepiej uważać.

> 2. Czy pot z rąk magazyniera który w mniejszej lub większej ilości
został na
> nóżkach procka, nie pogorszy w przyszłości rezystancji styku?

Procesory mają złocone nóżki, a magazynier chyba nie miał mokrej
od potu ręki, więc raczej nie skoroduje w podstawce.

> 3. Kiedy kupujecie procesory OEM, jak są zapakowane?

Ja kupiłem procesor w sklepie internetowym, był więc solidnie
zapakowany w kawałek takiej plastikowej konstrukcji do transportu
większej partii procesorów.

Wonder