pentium, a ładunki elektrostatyczne

Autor: Adam (wytnij/adam.skorzewski_at_poczta.fm/wytnij)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 21:33:22 MET

Kupiłem w szczecińskim "Action" P4 w wersji OEM. Magazynier przyniósł proc.
w ręku i przy mnie zapakował do foliowego woreczka, który z
antystatycznością nie ma nic wspólnego. Wiem, że sprzętu OEM nie dostaje się
w firmowym pudełku. Ale z drugiej strony procesory to nie kartofle i jakaś
sensowna osłona IMHO im się należy, żeby ich nie uszkodzić już w momencie
transakcji kupna/sprzedaży. W związku z tym 3 krótkie pytania:

1. Czy procki są wrażliwe na ładunki elektrostatyczne?
2. Czy pot z rąk magazyniera który w mniejszej lub większej ilości został na
nóżkach procka, nie pogorszy w przyszłości rezystancji styku?
3. Kiedy kupujecie procesory OEM, jak są zapakowane?

PozdrA