Re: Samsung 171s - opinie uzytkownikow

Autor: Walker (jackysky_at_polbox.com)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 00:09:02 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> W tej chwili jest od 2900 do 3100 w zależności od sklepu,
> jeśli się na niego zdecyduję to i tak raczej poczekam
> jeszcze na spadek cen :)

Witam!

W Szczecinie dostaniesz go w cenie poniżej 2700.

> A przy patrzeniu na obraz wideo (np. teledysk) na wprost
> problemu nie ma i ogląda się go mniej więcej jak na CRT?

Tak. Obraz jest wtedy bardzo dobry. No i o cal większy od 17" CRT :-)

> Właśnie -- czy istnieje możliwość takiej regulacji kontrastu
> i jasności, by obraz za bardzo nie raził?

Tak, ale ręcznie. Aktualnie mam kontrast i jasność na zero. I obraz nie
razi, choć nie jest to ideał. Automatyczne strojenie proponuje w/w wartości
na 5, co jest szaleństwem. Ideałem byłyby wartości -2 :-)

>Czy zmiana jasności zmienia natężenie podświetlenia panela?

Tak, ale w mniejszym stopniu, niż możnaby zakładać. Przy ustawieniu 0 czarny
zbliżył się do czarnego, choć wciąż przy brzegach ekranu ( najbliżej
podświetlenia ) jest on lekko szary. Według mnie to jest niuans. Raczej
rzadko wpatruję się w czarny ekran :-) Kwestia zastosowań i potrzeb.

Chcę tylko jeszcze podkreślić, że mam już dość wiekową grafikę ( Matrox
Millennium G200 8MB AGP ), która niespecjalnie radzi sobie z rozdzielczością
1280x1024. Przypuszczam, że przy nowej, dobrej grafice ten monitor ujawniłby
swoje kolejne zarówno wady, jak i zalety.

> Wielkie dzięki za wszystkie informacje.

Nie ma sprawy.

Pozdrawiam
Walker