OT ale chcialem sie pochwalic :-)

Autor: plonker (plonk.NOSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 23:35:25 MET

witam sotty za OT ale.....
chcialem sie wam czymś pochwalić :-)
otóż dostalem przedwczoraj niechcianego maila czyli czyli SPAM, byłem już
nieźle wqurzony bo dosc czesto dostaje tenszajs na skrzynke (jak każdy) mam
oczywiście inne konto dla celów prywatnych ale i tak SPAMu nie nawidze
obojetnie na jakim koncie

wiec na ten spam odpisałem maila z treścią mniej więcej

"MYŚLAŁEM ŻE WYSYŁANIE NIEZAMAWIANYCH MATERIAŁÓW (SPAMU) JEST JAKOŚ
ZABRONIONE???"

czasem pisze takie rzeczy no ale musze przyznać ze pierwszy raz zostałem tak
potraktowany, bo dostałem maila z przeprosinami, wytłumaczeniami i że osoba
odpowiedzialna za to poniesie konsekwencje :-)

zdażyło się komuś coś takiego????

"Witam Pana,
na wstepie chcialbym przeprosic, za blad jaki nastapil przy wysylaniu
mailingu..."

właściwie zastanawiam się czy to standardowa odpowiedź czy się tym
przejęli???

:-)

pozdro