Re: Jak wycentrowac obraz w Radeonie 7500 ?

Autor: Arek (areres_at_wp.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 21:50:35 MET

>mam problem z wycentrowaniem ekranu przy rozdzielczosci
> 1280x768 @ 85Hz. Prawa czesc ekranu jest ucieta (zegarka wogole nie
widac),
> w rodzielczosci 1024x768 @ 85 wszystko jest w normie i ladnie pracuje.
> Natomiast jesli obnize odswiezanie do 75Hz w rozdz. 1280x768, wszystko
jest
> widoczne ale rozciagniete pionowo.

Posiadam Radka 9000PRO wiec szczegoly moga sie roznic, ale sprobuj tak:
(zakładam iz regulowales parametry monitora) wlasciwosci; ekran;
zaawansowane; displays; monitor; adjustment - Screen Size to jest to czego
szukasz. Pozatym jest to nietypowa rozdzielczosc, lepiej uzywac 1152 na 864
uub 1280 na 1024.