Jak wycentrowac obraz w Radeonie 7500 ?

Autor: Grzechu (gpi_at_o2.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 05:18:28 MET

Witam serdecznie!

Wlasnie zainstalowalem sobie karte graficzna ATI Radeon 7500 64MB DDR, pod
Windowsem XP + SP1 i mam problem z wycentrowaniem ekranu przy rozdzielczosci
1280x768 @ 85Hz. Prawa czesc ekranu jest ucieta (zegarka wogole nie widac),
w rodzielczosci 1024x768 @ 85 wszystko jest w normie i ladnie pracuje.
Natomiast jesli obnize odswiezanie do 75Hz w rozdz. 1280x768, wszystko jest
widoczne ale rozciagniete pionowo.
Przyznam sie ze sam zgupialem... dla dodatkowych informacji moj monitor to
17stka ViewSonic P75f+, i nie powinien miec problemow z ww osiagami.
Jesli potrafilby mi ktos pomoc to bymbyl bardzo wdzieczny.
Z gory dziekuje i pozdrawiam!

-- Grzechu --