Re: Przebicia CDROM - k. muzyczna

Autor: MarcinR (nergal.usun_to_at_infinity.net.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 19:53:28 MET

Dnia Tue, 29 Oct 2002 18:41:20 +0100 ktos podajacy sie jako Marcin Madej
zamiescil na grupie pl.comp.pecet taka oto tresc:

> Mam ECS K7S5A + SB 128 PCI i mam mały problem. Kiedy mam na uszach słuchawki
> a płyta zoczyna się kręcić w napędzie lub po prostu ją włożę to słyszę w
> słuchawkach dziwne dzwięki, "odwzorowujące" nejako to, co się robi w
> CD-ROMie... kolejna sprawa, czasem słyszę myszkę jak ruszam kursorem !!
> Sprawa całkowicie poważna. Sprawczynia całego zamieszania to LG 12x/8x/32x i
> mysz Microsoft. Pomaga "wycisz" na CDROM... ale podczas słuchania CDAudio
> dzieją się przeróżne rzeczy !
>
> Co to za cholerstwo może być..

Sprawdz gdzie masz podlaczony kabelek od cdromu na karcie dzwiekowej. W
moim pierwszym pececie "fachowcy" ktorzy go skladali zamiast do wejscia
cdromu to ten kabelek podlaczyli do wejscia modemu (na sb16 te wejscia
byly zdaje sie obok siebie i prawie identyczne tak ze wtyczka i tu i tu
pasowala) przez co bylo slychac w glosnikach "cykanie" w rytm pracy
cdka.