Przebicia CDROM - k. muzyczna

Autor: Marcin Madej (admin_FUCKTHIS_at_madnet.lub.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 18:41:20 MET

Mam ECS K7S5A + SB 128 PCI i mam mały problem. Kiedy mam na uszach słuchawki
a płyta zoczyna się kręcić w napędzie lub po prostu ją włożę to słyszę w
słuchawkach dziwne dzwięki, "odwzorowujące" nejako to, co się robi w
CD-ROMie... kolejna sprawa, czasem słyszę myszkę jak ruszam kursorem !!
Sprawa całkowicie poważna. Sprawczynia całego zamieszania to LG 12x/8x/32x i
mysz Microsoft. Pomaga "wycisz" na CDROM... ale podczas słuchania CDAudio
dzieją się przeróżne rzeczy !

Co to za cholerstwo może być..

PS. System to Win98SE. Stery ze strony Creative. Dźwięk na pokładzie
wyłaczony całkowicie.