Re: Wydajnosc AthlonXP2000+ vs. P4 1,8

Autor: Piotr Gajewski (gajos_at_-REMOVE-IT-.pnd.com.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 15:37:52 MET

Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote in

> Powiem tak: skuteczności chlodzenia rewelacyjnej na pewno
> nie bedą mialy, bo nie to jest ich priorytetem. Co do glośności,
> to wszystko zalezy od wentylatora, a ten mozna zastosowac
> dowolny :) Zresztą IIRC Zalman w niektórych zestawach dostarcza
> przejściówki do regulacji obrotów. Ale fakt -- zanim sie kupi
> Zalmana, warto rozglądnąc sie za "normalniejszymi" zestawami.
Szkoda mi troche zdrowo ponad 100 na wentylator... :-/
No i chyba BOX wezme. Chyba ze ktos ma BOXa i powie: sprawne to
smiglo czy nie? Lepiej OEM i ciche smiglo czy to z BOXem jest ok?

Inna sprawa: kupujac Athlona2000+ i DDR333:
Czy przy nominalnych ustawieniach procesora (ot wkladam go w gniazdo
i odpalam kompa) bedzie chodzic DDR333? Czy tez nie bedzie
wykorzystany ich potencjal?
2. Jesli nie - jak procesor podkrecic? Co trzeba zrobic zeby DDR333
bylo w pelni wykorzystane.
3. Czy wlasciwie roznica miedzy DDR266 a 333 jest na tyle znaczna ze
warto kombinowac z podkrecaniem procesora (jesli trzeba) i ryzykowac
gwarancja? :-/

A co do plyt glownych:
Myslalem o SL-75DRV5, SL-75FRV oraz GA-7VAXP.
Te GA najbardziej wypasiony, oba SL zdecydowanie mniej. Tak
przynajmniej doczytalem na stronach. Jak to wyglada w praktyce? Co
poradzicie?

--
Pzdr.
gajos			gajos[at]pnd.com.pl