Re: Monitory po raz kolejny

Autor: Samotnik (samotnik_at_samotnia.eu.org)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 13:28:11 MET

W artykule <apluh8$76p$1_at_news.tpi.pl> sprocket napisał(a):
> tę 19"? W sumie
>
> W wolnym rynku...A tak serio, to może być inny rodzaj kineskopu, nie
> znam tych modeli :/. Ale jeśli parametry obu monitorów są identyczne,
> rodzaje kineskopów też, to różnica 150 zł za dwa cale nie wydaje się
> być niczym podejrzanym ;)

W 19" Ultraflat Dot Trio, w 17" SuperBright Diamondton NF. Jestem
programistą/administratorem, znasz te klimaty - trzeba zmieścić dużo linijek
tekstu czcionką o rozsądnej wielkości. Mojego 15" mam już dosyć, pomóż mi zatem,
sprocket ;), tu masz opisy:

19" - http://www.nec.a3.pl/opisy/nec/95f.htm
17" - http://www.nec.a3.pl/opisy/nec/fe791sb.htm

--