Re: [Ciekawostka] Problem z pamiecia

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 01:38:22 MET

Technokrata wrote:

> Zadziwiajaca jest zaleznosci pomiedzy zawieszaniem sie komputera a
> temperatura procka, nie udalo mi sie tego wyjasnic. Oczywiscie taka
> sama zaleznosc miala miejsce przy innym egz. K7S5A, innym procku,
> grafie itp. Czyli zimny komp chodzil 5-10 minut, nagrzany po restarcie
> czesto nawet nie zdazyl wczytac windy.

Kostki dostają ciepłym powietrzem z radiatora zapewne. Pamięci, rzekomo
PC133, które w zimnym kompie jakoś chodziły, a w nagrzanym tylko gdzieś
tak do FSB=127MHz, to już w rękach miałem. Jak się im przyjrzałem to
wyglądały jak montowane z odrzutów - ze trzy, cztery różne wyglądy
kostek, różne oznaczenia, ech ...

> Jutro ide wymienic w jakims komisie moje kosci na 1x256MB. Chyba ze
> rano znajde niespodzianke na grupie ;)

Zadnych niespodzianek. Po prostu wymień na takie, które ci działają.

--
Pozdrówka,
        Artur