Re: Skaner + SCSI

Autor: J_at_cek S. (J_at_cek)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 23:22:25 MET

generalnie powinien chodzic, ja tę karte sprawdziłem z AGFĄ SnapScan i
wszystko jest ok
tylko dochodzi sprawa kabelka.... ten kontroler ma micro złacze scsi2..

scsii to jedno z normalniejszych złącz ... które pecet otrzymał dawno a nie
docenił,
porządny sprzęt sprzed paru dobrych laty miał taki standard na płycie...
Atari Falcon, MAKI

Pozdry

JACEk S.

Użytkownik "Bartosz Kaliszewski" <dry_deamXXX_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:apjhd5$r9f$1_at_news.tpi.pl...