Re: Dwa systemy operacyjne

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 23:31:50 MET

On Mon, 28 Oct 2002 18:13:08 +0100, "Knight" <Knight22_at_onet.poczta.pl>
wrote:

>Czy może ktoś wie gdzie znajdę jakieś informacje na temat zainstalowania
>dwóch systemów na jednym dysku. Mam 2000 profesional a chciałbym też
>doinstalować 2000 server lub Nt server. A może wiecie jak to zrobić?
>Wielkie dzięki

A niby po co??? To NIE SA DWA SYSTEMY!!! Win2k profesional i
Win_at_kSerwer to po prostu rozne konfiguracje systemu - jest to coagle
ten sam system tylko inne uzytki dodali. I chyba wersja serwerowa
zawiera wszystko co ma wersja profesional. A jak nie ma - to nalezy po
prostu potrzebne skladniki systemu doinstalowac.
Wez pod uwage ze bes zabiegow dodatkowych nie bedziesz raczej dwoch
systemow na raz uzywal... A w przypadku roznych konfiguracji tego
samego systemu uzywanie maszny wirtualnej typu na ten przyklad VMWare
nie ma sensu - lepiej usttawic konfiguracje spelniajaca wszyskie
stawiane wymagania - bo zawsze system na prawdziwej maszynie chodzi
lepiej jak na wirtualnej.

--
Darek