Re: monitory LG Flatron 19''

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 17:39:52 MET

Użytkownik "Darek" napisał:

> Bo wacham się miedzy 2:
> F900B : ~1400zł, 160hz V max
> F915: ~1600zł, 200Hz V max

Model F900B to jakiś uproszczony, nowy wynalazek. Ja od ponad roku
pracuję na LG Flatron 915 FT+. Obraz znakomity, jak do tej pory
ostrzejszy widziałem tylko na 18" calowym LCD firmy EIZO. Jeśli chodzi
o odświeżanie, to w rozdzielczości 1024x768 mam ustawione 140 Hz i nie
mam absolutnie żadnych zniekształceń obrazu i geometrii. Po prostu
obraz stabilny jak żyleta. W maksymalnej rozdzielczości (1600x1200)
wyciska 85 Hz, ale kto pracuje w takiej rozdzielczości na 19"
minetorze!

Oczywiście spotkałem się z opiniami, że ten model ma kiepską
geometrię, ale fakt: jak ktoś nie potrafi uruchomić Nokia Monitor Test
i skonfigurować minetora, to tak potem jest :-)

A teraz zajrzyj na stronę:
http://groups.google.com.pl/groups?q=Outlook+Express+polskie+znaki&sta
rt=10&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&selm=9vr6hj.3vo2g0n.6%40and.krakow&
rnum=13
[posklejaj link do kupy]. Masz tam opisane, jak prawidłowo
skonfigurować Outlook Expressa, żeby prawidłowo wyświetlać polskie
znaki.

Pozdrawiam,
Sniper