Re: LG oraz Megabajt - dla samobójców

Autor: j23 (wiesiek-NOSPAM_at_supra.com.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 18:17:00 MET

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "HEARTSHADE..." napisał:
>
> Dla nich liczy się tylko cena, a ponieważ Codegen sprzedaje się tanio,
> to cieszy się ogromną popularnością.

Ja odnosze wrazenie, ze to dla wielbicieli Enlight'ów liczy sie tylko cena.
Wychodza z zalozenia, ze jak to jest drogie to musi byc dobre.

> Te pozostałe 1% to np. czytelnicy
> tej grupy i prawdziwi profesjonaliści-elektronicy, do których dotarło
> ile oznacza dobry zasilacz.

Coz nie ma to jak dobre samopoczucie i odrobina skromnosci :-) Ty oczywiscie
zaliczasz sie to tego jednego procenta...

> "Jakość każdego komponentu audio w 90% zależy od jakości
> zamontowanego w nim zasilacza".

Tak, tak a jakosc kazdego komputera to w 90% zalezy od zasilacza, a jakosc
kazdego samochodu od w 90% od jakosci akumulatora. Gratuluje fachowosci...