Re: LG oraz Megabajt - dla samobójców

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 13:10:55 MET

Użytkownik "HEARTSHADE..." napisał:

> na tej liscie jest hurtownia INGRAM MICRO,
> chcialem zobaczyc co oni maja i ... weszlem
> w dzial obudowy,a tam::::::?
> obudowy:CODEGEN!

Widać, ekonomistą to ty nie jesteś, więc na analityka rynku się nie
nadajesz. To fakt. Nie rozumiesz zatem, że 99% osób kupujących
komputery nie ma zielonego pojęcia jakie znaczenie ma dobry zasilacz.
Dla nich liczy się tylko cena, a ponieważ Codegen sprzedaje się tanio,
to cieszy się ogromną popularnością. Te pozostałe 1% to np. czytelnicy
tej grupy i prawdziwi profesjonaliści-elektronicy, do których dotarło
ile oznacza dobry zasilacz.

Podam inny przykład. Tym razem z branży audio. W światku amatorów
firma Technics uplasowała się w czołówce sprzętu, który jest marzeniem
każdego miłośnika muzyki. Tym razem w branży profi Technics znajduje
się gdzieś daleko z tyłu. Dlaczego? Bo profesjonaliści wiedzą, który
sprzęt jest naprawdę dobry, a który się tylko dobrze sprzedaje.
Prawdziwe cudeńka techniki, takie jak Krell, czy Mark Levinson
kosztują gigantyczne pieniądze i kupują je naprawdę nieliczni. A wiesz
czego są takie drogie? Bo 50% ceny pochłaniają koszta produkcji
wzmacniaczy. A jak mówi mój znajomy muzyk z pewnego studia
nagraniowego: "Jakość każdego komponentu audio w 90% zależy od jakości
zamontowanego w nim zasilacza".

Pozdrawiam,
Sniper