Re: C-media 9738

Autor: Grzesiek (louie2_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 16:07:49 MET

Ja mam c-media 8738 na płycie asusa. I mam 5.1 kanałów. u mnie w 'PCI audio
application' które instalujesz oprócz samych sterowników mam możliwość
przekonfigurowywania wejść na wyjścia. I jak jest wejście na mikrofon i
wejście line-in to po przestawieniu mam wyjście na subwoofer i centralny oraz
na lewy i prawy tył. Wyjście stereo na przód pozostaje nie zmienione. U
Ciebie też tak powinno być biorąc pod uwagę że mamy prawie ten sam C-media.