Re: C-media 9738

Autor: Marek Szerszyński (marek_at_poczta.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 15:52:09 MET

"RaFaeL" <Rafaeel_at_poczta.fm> wrote in message
:
: Użytkownik "e-gen" <k735123_at_interia.pl> napisał w wiadomości
: news:apj66m$i0v$1_at_news.tpi.pl...
: > masz tylko jedno wyjscie audio oraz wejscie liniowe audio, ktore w tym
: > układzi powinno dawać sygnał na zewnątrz do 'tylnych' głośników.
: >
: > Polecam jeszcze raz www.cmedia.com.tw
:
: Tam musi byc jakis blad... wejscie jak sama nazwa wskazuje, sluzy do
: wysterowania sygnalem audio (podania sygnalu audio) "ukladu" karty. Ta
karta
: a raczej czip na plycie zeczywiscie ma mozliwosc sterowania 4 glosnikami
nie
: stety wyprowadzone sa tylko 2 ! musial bys byc elektronikiem i znac
: specyfikacje chipu C-MEDIA aby samemu wyprowadzic "Sledzia". Mialem to
: zrobic ale nie mam 4 glosnikow a to co mam mi wystarcza. Wejscie audio
karty
: nie generuje sygnalow jedynie je "pobiera" jesli bylo by na odwrot mogl
bys
: uszkodzic zrodlo sygnalu dolaczone do tego wejscia. Z drugiej strony,
karta

Na niektórych płytach wbudowany wielokanałowy dźwięk jest realizowany
w ten sposób. Są trzy gniazdka: LineIn LineOut i MicIn, których funkcje
można przełączyć na: OutFront OutRear Center-Sub

MS