Re: C-media 9738

Autor: RaFaeL (Rafaeel_at_poczta.fm)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 13:10:48 MET

Użytkownik "e-gen" <k735123_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> masz tylko jedno wyjscie audio oraz wejscie liniowe audio, ktore w tym
> układzi powinno dawać sygnał na zewnątrz do 'tylnych' głośników.
>
> Polecam jeszcze raz www.cmedia.com.tw

Tam musi byc jakis blad... wejscie jak sama nazwa wskazuje, sluzy do
wysterowania sygnalem audio (podania sygnalu audio) "ukladu" karty. Ta karta
a raczej czip na plycie zeczywiscie ma mozliwosc sterowania 4 glosnikami nie
stety wyprowadzone sa tylko 2 ! musial bys byc elektronikiem i znac
specyfikacje chipu C-MEDIA aby samemu wyprowadzic "Sledzia". Mialem to
zrobic ale nie mam 4 glosnikow a to co mam mi wystarcza. Wejscie audio karty
nie generuje sygnalow jedynie je "pobiera" jesli bylo by na odwrot mogl bys
uszkodzic zrodlo sygnalu dolaczone do tego wejscia. Z drugiej strony, karta
na plycie nie posiada wzmacniacze wiedz wysterowanie glosnikow jest nie
realne bez jakiegos wzmacniacza.