Re: hdd do obrobki video

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_notrix.net)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 15:05:02 MET

In article <aph7bl$4ck$1_at_news.tpi.pl>, Bob wrote:
> witam, a jezeli nie mam kontrolera RAID na plycie, ani SCSI ??

To wykazujesz co najmniej minimum zdrowego rozsądku i zdajesz sobie
sprawe, ze wystarczy dobrze skonfigurowany sprzet i nie musi sie od razu
miec ani raida ani scsi aby cos nadawalo sie do obrobki video, o czym
zreszta dalej sam piszesz.

> nie chcialbym cydowac i wystarczy mi nowy dysk, aktualnie predkosc zapisu
> jest dobra i nie mam zgubionych klatek podczas zrzutu na dysk, problemem
> jest tylko zbyt mala powierzchnia dysku

Ja mam dwa maxtory ATA133, 60tke i 80tke. Nie gubi mi pojedynczej ramki
zarowno pod windows jak i pod linuxem (DV, PAL 720x576 po firewire
i-will). Co moze jeszcze bardziej ciekawe, uzywam laptopa z karta firewire
typu no-name, laptop ma dysk ibm 5400rpm/66 i rowniez niczego mi nie gubi.

--
Marcin