Re: Pentium 3.06 Ghz slepa uliczka?

Autor: boqs bocussus (boqs_at_wp.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 13:58:00 MET

> Z tego co widze po sieci max w tym wymiarze będzie 3.2 GHz a potem Prescoty
> na 0,09.
> Zapewne z innymi napięciami 667MHz FSB.
> Czyżby Granite Bay i chipsety z HT były tylko na pół roku.

Intel znowu zaczyna "dywersyfikowac"?

Mnie nie podoba sie taka sytuacja ze plta jest "na pol roku"
podobnie zal mi linii Tualatin-uff .... ehhh ....

tak jak mi zal tej legendarnej jednostki predykcji skokow
w poznych K6

zobaczymy jak bedzie! .... nie ma wsod nas jasnowidzow!
[sam sobie "czarnowidzilem" poltorej roku temu ...
stracilem nadzieje na zmiane cpu bez zmiany plyty ...
a tu co sie nagle okazalo .... kochaniutki [:---)]
gigabyte wypuscil oficjalny dokument o tym ze moja plyta pociagnie
cpu 1300Mhz, cpu ktory moge kupic
[ w gre wchodzily jeszcze athlony z fsb 200mhz ... ale
nigdzie ich juz nie widuje...]

uszy do gory!
boqs