Re: Konia z rzędem dla tego, kto rozwiąże mój problem (może nawet kasa :-) )

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 10:57:11 MET DST

Użytkownik "Prysznic" <prysznic2000_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:angue1$oa9$1_at_news.tpi.pl

> Zgoda. A teraz pytanko: gdzie w sieci znajde opis takiego czegoś i
> sklep z tym wlasnie konwerterem. Jesli nie znajde to ile to kosztuje?
> Pytam, bo po dejrzewam, ze jak pojde do mojego sklepu komputerowego
> to im szczeki opadna, rozlaza rece i na tym sie skonczy. Wiec mam
> pytac o "konwerter zewnętrzny USB na RS/232(COM)" ?

Jest wiele modeli. Na grupie ms-news.pl.windows2000.his testowane były
co najmniej dwa i oba poprawnie działały. Poszukaj w google hasła HIS
USB na polskich grupach, to znajdziesz linki i opisy.

M.