Re: Konia z rzędem dla tego, kto rozwiąże mój problem (może nawet kasa :-) )

Autor: Prysznic (prysznic2000_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 10:18:34 MET DST

> Działa.

Zgoda. A teraz pytanko: gdzie w sieci znajde opis takiego czegoś i sklep z
tym wlasnie konwerterem. Jesli nie znajde to ile to kosztuje? Pytam, bo po
dejrzewam, ze jak pojde do mojego sklepu komputerowego to im szczeki opadna,
rozlaza rece i na tym sie skonczy. Wiec mam pytac o "konwerter zewnętrzny
USB na RS/232(COM)" ?

Pozdrawiam