Re: hdd do obrobki video

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 01:46:18 MET

"Bob" <bob75_at_post.pl> wystukał (news:aphj9r$ek8$1_at_news.tpi.pl):

> nie mam negatywnych doswiadczen z dyskami IBM, a o Barracudach
> slyszalem ze strasznie sie grzeja

Nie tak strasznie - I, II, III tak, ale BIV do przyjecia. BV - nie
wiem.

> i tez nie sa niezawodne

Wlasnie, ostatnio o tym glosniej.

> chyba pojde do sklepu i popytam, ktore sa najmniej awaryjne
E, tego bym nie robil (poleca Ci to, co lezy w magazynie). Poczytaj
archiwum, z moich doswiadczen wyniki, ze stosunkowo malo awaryjne sa
Maxtory, Caviary i - mimo wszystko - BIV.
Pozdrawiam
Egghead

--
Jacek Filarski aka egghead_at_wp.pl