Re: hdd do obrobki video

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 15:41:07 MET

Użytkownik "Bob" napisał:

> nie mam negatywnych doswiadczen z dyskami IBM

Szczęściarz!

> a o Barracudach slyszalem ze strasznie sie grzeja

Aż tak źle to nie jest. Fakt: daleko im do ideału, ale z moich
doświadczeń grzeją się o wiele mniej niż Maxtory.

> i tez nie sa niezawodne

Coś właśnie zaczynają ludzię pobąkiwać na ten temat. Na razie moja
Barracuda pracuje niezawodnie. Ale wolę Maxtory. Te, mimo gorącej
pracy, nie zawiodły mnie jeszcze nigdy.

> chyba pojde do sklepu i popytam,
> ktore sa najmniej awaryjne

To raczej kiepski pomysł. Zaproponują to, na co mają największą marżę
i najbardziej opłaca im się sprzedać. Posłuchaj opinii użytkowników na
tej grupie. Większość z nich chwali Maxtory. To dobre, stosunkowo
niezawodne i wydajne dyski. Na IBM'a "pluje" prawie każdy - mimo ich
niewątpliwej przewagi wydajnościowej nad resztą. Opinie na temat
Barracudy dzielą się na zadowolonych i przeciwników. Samsunga zwykło
się krytykować (z przyzwyczajeń), chociaż podobno najnowsze modele
pracują całkiem sprawnie i niezawdonie. A o WD Caviar, to jakoś mało
się tutaj pisze: od czasu do czasu ktoś zachwyca się jego 8-megowym
cache.

Pozdrawiam,
Sniper