Re: 2 obrazy na 2 ekranach

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 00:48:58 MET

"ZenoN" <maciej_at_kris.mpnet.pl> napisal(a) w

> Jezeli dobrze pamietam to GF2 TI tego nie potrafi.
> A zeby bylo smieszniej potrafi to GF2 MX
> Dopiero GF4 z serii TI maja taka mozliwosc. (tak sadze - no
> chyba ze jakis GF3 TI)
> Jak sie myle to mnie poprawcie :)

chyba dobrze mowisz (ale jak sie myle to i mnie poprawcie).
jest tylko jedno ale: zeby tak zrobic trzeba zastosowac player
ktory po zminimalizowaniu (zaslonieciu go przez inne okienka)
dalej wyswietla obraz na TV. taki np wmp czy cinemaplayer
niestety tak nie potrafi. po zaslonieciu go przez inne okienka
na TV obraz zastyga. BSPlayer nie ma tej wady.

--
		Pozdrawiam
                Luka