Re: 2 obrazy na 2 ekranach

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 15:02:19 MET

Użytkownik "Hekko" napisał:

> Chodzi mi o mozliwosci karty Dream Geforce 2 Ti z tvout.

Jeśli się nie mylę, to karty GF nie umożliwiają jednoczesnej pracy
wyjścia VGA i TVOut. Stąd prawdopodobnie nie będziesz mógł wykonać
powyższej operacji. Ale oczywiście mogę się mylić. Proponuję, żebyś
zainstalował najnowsze NVIDIA Detonator Drivers. Po poprawnym
zainstalowaniu sterowników i restarcie systemu, Detonatory
przeprowadzają teraz wspólnie z tobą konfigurację systemów
wielomonitorowych, umożliwiającą optymalny dobór warunków pracy wg
własnych potrzeb. Zobacz, może jest też coś dla ciebie.

Pozdrawiam,
Sniper