Asus A7V333+Radeon 9000

Autor: Obi Wan Kenobi (obiwankenobi_at_hoga.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 23:58:04 MET

Posiadam ww zestaw i nijak nie mogę zainstalować sterowników do Radeona. Tak
dokładniej to mogę, ale tylko wtedy gdy nie ma VIA 4in1. Próbowałem z 5
różnych wersji 4in1 od 32 w górę(na CD ASUSA jest 4in134v). Sterowniki
Radeona to 7.73(z dostarczonej płyty CD) i 7.72 ze strony ATI (karta
nieoryginalna tylko Shappire).Biorę wersje sterowników "powered by ATI", a
nie "build by ATI".Co dziwne zestaw ten(bez patcha VIA) z Athlonem 1700+
osiąga w 3D Marku 2001SE wynik 7550, a test HDD w Sandrze 2002 wychodzi
27000 co by sugerowało o dobrym transferze zarówno AGP jak i HDD. Sandra
jednak w uwagach zaznacza, że AGP jest zablokowane! Jeszcze 2 dni temu
miałem płytę gówną Microstara z chipsetem nowszym bo via400 i Patch VIA
wchodził bezproblemowo. Czy ktoś z grupowiczów się z tym spotkał? Z góry
dziękuję.