Re: Samsung 171s - opinie uzytkownikow

Autor: Andrzej Pinczuk (andy_at_bsk.wywalto.vectranet.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 23:28:08 MET

Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał(a):

>Widziałem ostatnio wyświetlacz TFT LCD jak w tytule -- cena
>w miarę sensowna, obraz IMHO bardzo dobry, parametry też wydają
>się niezłe. Gwarancja 36 miesięcy. Jedyna IMHO wada: brak
>złącza DVI-D.

Moze nie bede zbytnio pomocny, ale mialem okazje
porownac obraz z monitora Samsunga 152T zarowno
z DVI jak i D-SUB. Roznica byla taka, ze LCD
bez wejscia DVI bym juz raczej nie kupil - chyba, ze ta
roznica dotyczyla tylko tego modelu (w co nie wierze).
Choc z drugiej strony jak monitor juz fabrycznie nie ma
wejscia DVI, to moze miec jednak lepsze parametry (?)

Andy