Re: Jak sprawdzić COMa ???

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 16:33:36 MET

HUDSON HAWK napisał:

>Podłączyłem do tego portu myszkę i mycha działa ! Modem sprawny, port
>wygląda na to, że też. Jak się upewnić na 100%, że port działa ??

zakupic kabelek null-modem i polaczyc nim com1 z com2 w twoim
komputerze; nastepnie odpalic emulacje terminala na com2, zas na com1
wyslac plik i zobaczyc, czy przejdzie;

ewentualnie jakis wizualizator sygnalow podlaczyc do portu com1, ale
to trudno tak na szybko cos skonstruowac, prosciej uzyc innego protu
com;

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?