Jak sprawdzić COMa ???

Autor: HUDSON HAWK (hudson_hawk_at_o2.pl)
Data: Sat 26 Oct 2002 - 20:36:48 MET DST

Witam

Mam modem zewnętrzny ISDN podłączony na COMie 1. Ostatnio nie mogłem się
połączyć z internetem i wyskoczył mi komunikat że system nie może nawiązać
połączenia z modemem i sugeruje uszkodzony kabel albo modem. Podłączyłem ten
modem pod inny komputer i działa. Pomyślałem, że padł mi port COM.
Podłączyłem do tego portu myszkę i mycha działa ! Modem sprawny, port
wygląda na to, że też. Jak się upewnić na 100%, że port działa ??

Hudson Hawk