Re: Monitor Sony G220 czy dobry wybor?

Autor: [RED-689] (rainforest_at_go2.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 19:10:58 MET

> jak internet i nawet gry to mysle ze X52 jest calkiem ok. ja kupuje na
> dniach model 17 cali X72 , widzialem to na zywo i gry naprawde sa Ok. ,nie
> ma smuzenia .

GHmmmm mam podobny problem. I w sumie musze go rozwiazac w kilka dni bo
sprzedaje to na czym 'teraz siedze'... Gdybym nie pakowal sie w b. droga
cyfre, zmiane komputera i jednoczesnie zmiane monitora kupil bym cos z
wyzszych Sony (moze wlasnie X72). A co sadzisz np. o:

1. S71B
2. Samsung SM- 171S (to cenowo podoba mi sie najbardziej ale nie widzialem
go 'in real'..)

Pozdrawiam i prosze o w miare szybka odpowiedz bo praktycznie za kilkanascie
godzin nie bede mial komp. :-)