Re: Monitor Sony G220 czy dobry wybor?

Autor: Daniel Jaworski (danielj_at_poczta.fm)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 20:20:56 MET

greg_sun wrote:
> Witam
> Przymierzam sie do kupna nowego monitora CRT i chcialbym aby nie meczyl
> wzroku. Moj obecny monitor Optiview 17LT99 to straszny kit i po kilku
> godzinach pracy oczy mam jak u krolika, chcialbym uniknac ponownego zakupu
> bubla

Monitor klasy średnio-wyższej ( :-) ), a cena sufitowa. Polecam
górne modele z oferty firmy Iiyama. Kupije na dniach model 19"
Iiyama Vision Master Pro 454 (HM903DT).
Aha... przy okazji - do tego proponuję kartę Matroxa i solidne
odświerzanie.

> Co tez myslicie o lcd ( internet, gry) np Sony X52 ?

Ja jeszcze nie mam za wielu przemyśleń w tym temacie - będę maił
jak stanieje jeszcze jakieś 40% :-).

Pozdrawiam!

--
Daniel