Re: oswietlenie wewnatrz kompa

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 16:47:17 MET

> czy przy zalozeniu, ze mam wolna jedna wtyczka
> zasilania do hdd lub fdd mozna wymyslic jakis
> prosty sposob podswietlenia od wewnatrz kompa ?
> czy sa jakies proste rozwiazania tego typu ?

tak sa 2 bardzo proste sposoby - drozszy i tanszy:

drozszy - "swietlowka" samochodowa za 15zl (ponoc w HIPERNOVA)
http://www.tweakx.prv.pl/light/index.htm

tanszy - kupujesz odpowiednia ilosc diodek swiecacych super jasnych - kolor
do wyboru - i laczysz w szereg zeby dopasowac do napiecia pod ktore
podlaczasz (mozesz dodac pstryczek-elektryczek zeby miec mozliwosc wlaczac i
wylaczac te diody)

pozdrawiam