oswietlenie wewnatrz kompa

Autor: Lepke Buchalter (gotti_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 08:49:50 MET

czy przy zalozeniu, ze mam wolna jedna wtyczka
zasilania do hdd lub fdd mozna wymyslic jakis
prosty sposob podswietlenia od wewnatrz kompa ?
czy sa jakies proste rozwiazania tego typu ?

mam zworkowa plyte i czesto majstruje w srodku -
z reguly po pracy wieczorkiem i przy kiepskim swietle
(najczesciej pod biurkiem) - czy ktos mial podobny
problem i rozwiazal go inaczej niz przez zewnetrzne
oswietlenie ... dodatkowo czesc obudowy mam
oszklona wiec mysle, ze podswietlenie robiloby fajne
wrazenie ...