Re: Lexmark Z45

Autor: Tofer (tofer_at_tatanka.ask.net.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 11:33:55 MET

U mnie tak sie dzialo na starym kompie z dokupionymi usb na sledziu na nowym
dziala bez zarzutu wiec nie wiem czy to bedzie wina drukarki czy jakiejs
niekompatybilnosci :)(

Użytkownik ..::TP::.. <gero_at_pl.Sp4m.box43> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:apec21$d19$1_at_news.onet.pl...

Wyswietla