Re: Obraz się trzęsie...

Autor: (nie_at_chce.spamu)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 12:45:13 MET

Lucass <_usun_to_lucass.home_at_pf.pl> wrote:

> Cześć. Mam Samsung SyncMaster 750s. Jak uruchamiam jakieś większe
> urządzenie elektryczne obraz zaczyna się trząść. Czy to jest dla
> tego monitora normalne? Mam 10-letni monitor któremu obraz się
> nigdy nie trząsł. Czy powinienem oddać monitor do serwisu?

Serwis nic nie pomoże. To normalny objaw. Miałeś fizykę?
Jak coś pobiera dużo prądu w przewodach powstaje większe
pole elektromagnetyczne. To pole zakłóca pracę cewek odchylających
monitora.
Rozwiązanie: odsuń monitor od ściany - w ścianie pewnie masz puszczone
przewody, do których jest podłączone to urządzenie pobierające
więcej mocy.

Pozdr.