Re: Drukarka - która?

Autor: przemo (przemo77_at_icpnet.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 11:25:42 MET

Użytkownik "Przemek" <brak_at_nospam.pl> napisał w wiadomości
> tia , tyle ze nie dodales ile ta dj600 ma lat (strzelam 5...6 ) - to byla
> jedna z pierwszych domowych kolorowych atramentowek hp -przed nia chyba
> tylko jakas 5xx . Wszystko sie kiedys zepsuje.

Tia, a co powiesz na moje problemy z 2-miesieczna HP 5550, wlasnie odnioslem
ja po raz 5 do serwisu, zawsze to samo - odbiore ja ze seriwsu, wydrukuje ze
20 kartek i siada mechanizm pobierania papieru; pierwsze 3 razy wymieniali
mi na "sprawne technicznie" a po raz 4 na nowke i ta nowka wydrukowala tez
20 kartek i stanela - interweniowalem w Urzedzie Ochrony Konsumenta ale tam
powiedzieli ze nic nie zrobie - moge sie tylko domagac wymiany na nowa, a
kasy mi HP nie zwroci - tak wiec utopilem prawie 700 zl i mam drukarke na
ktora mam gwarancje cale zycie (jak daja ci nowa to gwarancja biegnie od
nowa, a te dostane znowu za 2 miechy jak ta nowa co mam teraz 3 razy sie
zepsuje)
LUDZIE! STRZEZCIE SIE FIRMY hewleet packard - ONI NA PEWNO WAS OSZUKAJA.