Schemat polaczen kabla SCSI I

Autor: Eugeniusz Rink (slot_at_komputery.one.pl;)
Data: Sat 26 Oct 2002 - 14:24:46 MET DST

Witam...

Szukam w sieci od godziny schematu polaczen kabla zewnetrznego (25pin) SCSI
I.
Niestety bezskutecznie, wyskakuja mi tylko strony z opisem technologii :-(
Kiedys mialem namiary na stronke zagraniczna z wszystkimi mozliwymi
polaczeniami przewodow, od klawiatury po monitor, ale gdzis mi wcielo
namiary.

Prosze o podeslanie linkow do stron z takowym schematem.

Genio