Re: IBM zamyka fabryke dyskow na Wegrzech

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 26 Oct 2002 - 00:47:20 MET DST

"Sławicki"

> No dokładnie... padł mi 30GB w sumie bez przyczyny.... ospiąlem zasilanie,
> po czym taśmię chciałem odpiąć, ale stwierdziłem że będzie prościej
> przerzucić nagrywarkę z kompa do kompa. Po podłączeniu zasilania spowrotem
> dysk już nie wstał :-))

Ep, IBMa bronic nie bede, chociaz moj 307030 chodzi juz dluuuugo. Ale moze
cos zasugeruje, bo tez myslalem juz raz, ze dysk nie wstaje, a sytuacja taka
sama. Sprawdz bolce na zasilaniu dysku. Raptem moze ze 2 razy te wtyczki w
ciagu ponad 2 lat odlaczalem, ale swinstwo takie delikatne, ze popekaly
blaszki ktore lacza bolce z elektronika. Po przylutowaniu wszystko dziala po
staremu, ba o niebo lepiej sie to trzymie.

Pzdr.
hattab